اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها

جدیدترین اس ام اس های روز

آخرین نظرات

پیروزی پر گل ایران برابر تاجیکستان

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۱۱ ب.ظ


تیم ملی فوتبال ایران، امروز (سه‌شنبه) و از ساعت 16:30 در دیداری دوستانه به مصاف تاجیکستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 6 بر یک به برتری برسد.

به گزارش ایسنا،گل‌های این بازی را قاسم دهنوی (9 و 32)، یعقوب کریمی (13 و 33)، احمد حسن‌زاده (50) و علی‌رضا عباس‌فرد (85) برای ایران گل‌زنی کردند. تک گل تاجیکستان هم در دقیقه 67 به ثمر رسید.

در این بازی، علی کریمی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار داشت و به دلیل حضور نکونام روی نیمکت بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم بر بازو بسته بود. این بازیکن در اواخر نیمه نخست با مصدومیت مواجه شد و به ناچار زمین را ترک کرد. درد پای وی به قدری شدید بود که حتی برای خارج شدن از بازی به کنار زمین نیامد تا با بازیکن جانشینش دست بدهد و از همان گوشه زمین خارج شد.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای انجام دیدار برابر ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند. این دیدار، در تاریخ 24 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی