اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها

جدیدترین اس ام اس های روز

آخرین نظرات

گفت و گو با نیلوفر خوش خلق

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۵۹ ب.ظ

نیلوفر خوش خلق، بازیگر جوان عرصه سینما متولد سال 1351 و همسر امین حیایی است. وی بازی در سینما را از سال 1384 آغاز کرد. آرامش، سادگی و متانت در چهره او بارز بوده و صبر و تحملش تحسین برانگیز است. از جمله فیلم هایی که در آنها بسیار خوب و متفاوت ظاهر شده می توان به فیلم «مونس»، «به آهستگی»، «سنگ»، «دایره زنگی»، «چند روز بعد» و... اشاره کرد.

خواندن این مصاحبه خالی از لطف نیست؛در چند سال اخیر جزء بازیگران کم کار سینما و تلویزیون شده اید، دلیل آن چیست؟

راستش فیلمنامه خوب، کمتر به من پیشنهاد می شود و همه فیلمنامه ها به نظرم سطحی و شبیه به هم شده اند. به همین دلیل ترجیح می دهم کمتر کار کنم.

معمولاً با یک نقش چطور کنار می آیید؟

یاد گرفته ام که نقشم را بسازم و برای آن یک پیش زمینه ای قرار بدهم چرا که با این تصور، راحت تر می توانم به آن نزدیک شوم.

معیارتان برای انتخاب نقش چیست؟

اول کارگردان، سپس فیلمنامه، سناریویی که خوب باشد و نظرم را جلب کند و بعد نقشی که قرار است بازی کنم.

تجربه دنیای دیگران چقدر برای شما لذت بخش است؟

قرار گرفتن در جایگاه های مختلف و به جای انسان های دیگر برای من جذابیت خاصی دارد.

بازیگری برای شما چه مفهومی دارد؟

کارها پر از دغدغه است. دغدغه ای که هر روز خود را یک جور نشان می دهد، اما به نظرم ما هنوز آن طور که باید بزرگ نشده ایم و امیدواریم همچنان بازیگوش باشیم و بازی کنیم.

شما معتقدید تحصیلات آکادمیک در پیشرفت کار یک بازیگر تأثیر چندانی ندارد؟

من نمی گویم تأثیر ندارد، ملاک نیست. تجربه و تحصیل، مکمل هم هستند و هر دو باید در کنار هم باشند.

در حال حاضر برای نقش ها بیشتر انتخاب می شوید یا انتخاب می کنید؟

بیشتر انتخاب می کنم و خدا را شکر، کارهای خوبی هم پیشنهاد می شود. امیدوارم با انتخاب های درستی که می کنم بتوانم یک خاطره خوب برای مردم به جا بگذارم.

در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟

بعد از فیلم قفس طلایی، فعلاً هیچ.

پیشرفت تلویزیون و سینما را چگونه می بینید؟

سینما در کل پیشرفت کرده و روی هم رفته بالا و پایین دارد. در حال حاضر سینما در حد متوسط است. تلویزیون هم از مقوله سینما

پررنگ تر جلوه کرده چون مخاطب بیشتری دارد.

بازیگری را می توان یک شغل دانست؟

صد در صد. البته چیزهایی در بین اقشار مردم جا افتاده که بازیگری را دیگر شغل نمی دانند. یعنی وقتی که می گویند طرف، بازیگر است به عنوان یک شغل کامل نمی دانند. در صورتی که این طور نیست. به نظر من بازیگری یک شغل کاملاً سخت و با شرافت اما دوست داشتنی است که با تلاش و کوشش می توان به آن رسید.

خانم خوش خلق در اوج شهرت چقدر نگران حذف شدن بود؟

‌در آن روزها حرف و حدیث ها زیاد بود اما من در مقابل همه آنها سکوت کردم. روزهایی بود که من زیاد دیده می شدم ولی دوست داشتم

آدم ها درست در مورد من قضاوت کنند. خودنمایی کردن را دوست نداشتم. ماندگاری برایم بهتر است تا شهرت. به خاطر همین خیلی دغدغه حذف شدن نداشتم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی